zaterdag 22 februari 2014

Swinging Saturdays #27 ~ London Calling....


I was going to write this post this morning but I decided to go shopping for sports equipment, I bought myself new inline skates!!! Look at those beauties!

Ik was van plan om dit bericht vanochtend te schrijven, maar heb toch besloten eerst te gaan shoppen voor sportkleding en assecoires. Uiteindelijk kwam ik thuis met een paar nieuwe skeelers! Vind je ze niet mooi!?





So that took up most of the afternoon, now we are going to the UK, to London to be exact. Today I am discussing songs about London. So please enjoy this UK top 5 uh 6... To all people in the very wet parts of the UK, I hope you are all well and I wish you the best of luck. It could have happened here as easily.

Daar ging dus mijn ochtend en middag, maar nu maken we een nieuw uitstapje, naar het Verenigd Koninkrijk. Vandaag gaat mijn top 5, uh 6 bedoel ik, over liedjes over London. Dus geniet van deze Top 6 met een Brits tintje. Voor de mensen met natte voeten in het Verenigd Koninkrijk ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik wens jullie veel sterkte. Het had natuurlijk net zo makkelijk hier kunnen gebeuren. 

1. The Clash ~ London Calling


2. Adele ~ In My Hometown


3. 3 Doors Down ~ Landing In London


4. Paolo Nutini ~ These Streets


5. Panic! At the Disco ~ London Beckoned Songs About Money Written By Machines 


6. Michael Bubblé ~ A Foggy Day (In London Town).


So that's it for my Top 5!!!What is your Top 5 this week? 
Want to host Swing Saturdays next week? 
Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 deze week?

Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...