zaterdag 8 februari 2014

Swinging Saturdays #25: Artist Spotlight: Biffy Clyro



Today we are doing a spotlight today, of a band that I love very much, but I always feel that it is an underdog. Not many people seem to know this band, strange because their music is fantastic! So without further ado.



Vandaag doe ik een artiesten spotlight voor een band die ik helemaal geweldig vind, maar waarvan ik altijd het idee heb dat het een Underdog is. Niet veel mensen schijnen deze band te kennen, wat ik raar vind want hun muziek is echt geweldig! Dus hier Biffy Clyro!



1. The Captain

This is the first song I ever heard by this band! All though I don't like the video much, it's pretty cruel.
Dit is het eerste nummer ooit dat ik van deze band hoorde. Al moet ik zeggen dat ik de clip niet echt geweldig vind, beetje heftig! 


2. God and Satan

Love the lyrics of this song! Geweldige tekst heeft dit liedje! 


3. Black Chandelier

This is from their latest cd! Don't you just love it? Dit is van hun laatste cd, mooi he?


4. Bubbles

This song is so funny and happy. Dit liedje is grappig en vrolijk.


5. Opposites 


Bonus song ;) 



So that's it for my Top 5!!!What is your Top 5 this week? 
Want to host Swing Saturdays next week? 
Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 deze week?

Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...