zaterdag 11 januari 2014

Swinging Saturdays #22 ~ Wintery songs


Today it is time for another Swinging Saturdays!
It has been away for awhile since I didn't have inspiration for new post. But since the weather sucks (it's raining) and I want some snow instead. Today I am going to share some wintery songs maybe the weather will listen and give us some snow! Lol.

Vandaag vond ik het wel weer eens tijd voor Swinging Saturdays!
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een Swinging Saturdays gedaan heb, maar ik had laatste weken weinig inspiratie voor een nieuwe post. Maar omdat het vreselijk weer is (regen, regen en nog meer regen) en ik toch echt liever sneeuw heb. Vond ik het vandaag wel tijd voor een winterse top 5 vandaag, misschien gaat het weer wel luisteren en krijgen we sneeuw!



1. Mumford and Sons ~  Winter winds

Well winter winds... Need I say more?

2. HIM ~ Join Me In Death

After watching this video you will understand. Na het kijken van deze clip snap je wel waarom deze er tussen staat.

3. Rigby ~ One Song

This was a Serious Request song, Serious Request is a event, from a Dutch radio station, to collect money from great causes such as Red Cross, Unisef etc. 3 DJ are locked inside a glass house and don't eat for a week and you can request songs and donate money! It always takes part in the winter so for me this is a wintery song. 
Dit was het Serious Request liedje van een paar jaar geleden, dus ja echt een winters liedje voor mij. 

4. Hurts ~ Silver lining

No idea, why but it feels wintery to me. Ik weet niet waarom maar vind het bij de winter passen.

5. Nightwish ~ Over The Hills And Far Away

They came for him one winters night..... 


I was going for another song as well, with a video with a guy with antlers, but I don't remember the band name nor the song so if anyone knows what I a looking for please leave a comment because I really love that song! It's indie btw!

Ik wou eigenlijk nog een liedje toevoegen met een man met een gewei in de clip, maar ik kan toch niet op de band komen, noch op de naam van het liedje. Dus als je weet over welke band ik het heb laat dan alsjeblief even een berichtje achter! Alvast bedankt! Het is een indie liedje... 


So that's it for my Top 5 Wintery songs!!!What is your Top 5? 

Want to host Swing Saturdays next week? 
Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5 winter liedjes. Wat is jou Top 5?

Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

2 opmerkingen:

  1. AAAH MUMFORD AND SONS
    Dat is een van mijn lievelingsbandjes dus :).

    mijn lievelingsliedjes zijn ook winter winds, en white winter hymnal van the fleet foxes :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Femke!

      Ze zijn echt geweldig! Mumford and sons! Fleet Foxes heb ik nog nooit van gehoord! Ik ga zeker eens even checken!

      Liefs Irene

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...