maandag 6 januari 2014

Liebster Award Nomination #4


I was nominated for the fourth time for a Liebster Award! How cool is that? I think it is awesome, because to me it means that some reads my blog and appreciates it! So thanks you all for reading and thank you Regan from Lipstick Lesbian Reviews, I am honoured that you nominated me and I appreciated a lot!

Ik ben voor de vierde keer genomineerd voor een Liebster Award! Hoe cool is dat? Ik vind het erg leuk, want het betekend dat mensen mijn blog lezen en het ook kunnen waarderen! Dank jullie allemaal voor het volgen en natuurlijk een speciale dank je wel voor Regan van Lipstick Lesbian Reviews die mij nomineerde voor deze award, ik waardeer het heel erg! 



You can read about my nominations here/Wil je weten wie ik genomineerd heb? Klik dan hier: Liebster Award Nominations.

1. What first prompted you to start your blog? Wat was je eerste gedachten om te gaan bloggen?
First thought was blogging about skating tours on natural ice (we don't always get to do that, skating gene runs in the family lol). In May this year I turned it in to a bookblog so I didn't have to annoy my family and friends with my bookish ramblings.
Eerste gedachten was om te bloggen over tourtochten schaatsen op natuurijs (schaatsen zit bij onze familie in de genen). In mei besloot ik om mijn blog te veranderen in een boekenblog, zodat ik mijn familie en vrienden niet meer hoefde te vervelen met mijn boekenpraat.

2. What do you think the most rewarding part of blogging is? Wat is het leukste aan bloggen?
The awesome comments I get from people all over the world! Networking, meeting people form all over the world. And reading what other people write on their blog.
De geweldige reacties die je krijgt van mensen over de hele wereld! En lezen wat anderen mensen schrijven over boeken en het bloggen. Ook netwerken vind ik erg leuk, je ontmoeten mensen van over de hele wereld.

3. What was the last book you read and what did you rate it?  Wat is het laatste boek dat je heb gelezen en gewaardeerd?
The last book I read and rate was Podium Finish by Beth Pond. I rated it 5 stars because it was so good, great, awesome, exciting, mindblowing, beautiful, thrilling, uh maybe you got the point after the first to word.. But this book was really something!
Het laatste boek dat ik gelezen en beoordeeld heb is Podium Finish van Beth Pond. Ik heb hem 5 sterren gegeven omdat hij geweldig, goed, super, boeiend, schitterend, ok misschien snapte je het al na de eerste twee worden. Maar dit boek was echt heel speciaal!

4. If you could recommend one book that you think everyone should read- what would it be? Als je een boek zou mogen aanbevelen dat iedereen zou moeten lezen - welke zou dat zijn?
I find this hard to answer but I will have to go with the Vampire Diaries and Twilight!  Both I can't choose between the two. But those are my favourites.
Ik vind dit soort vragen altijd lastig te beantwoorden, maar dan ga ik toch echt voor The Vampire Diaries en Twilight! Ik kan niet kiezen tussen deze twee. Het zijn mijn favoriete series ooit!

5. What was your top read of 2013? Wat was het beste boek van 2013?
Divergent was by far the best book I read in 2013! Read my review here: Divergent
Divergent was echt het beste boek van 2013! Lees mijn review hier: Divergent

6. Is there a book that you are anxiously awaiting its release date?  Is er een boek waar je al lang op wacht?
Yup, I have been waiting for a couple of years now for the Night world series of L.J. Smith.
Jep, ik wacht al een paar jaar op het laatste boek in de Night world series van L.J. Smith.

7. When you are not reading/blogging what else do you enjoy doing? Als je niet aan het bloggen/lezen bent wat vind je dan leuk om te doen?
Oh lots of things I love making 3d card, enjoy speed skating (although I mostly watch it on TV, I really should get back into it again),  I also love watching tv series and movies. The last two are both things I am going to review on the blog this year too.
Oh ik hou van een hele boel dingen zoals 3d kaarten maken, schaatsen (al ben ik niet meer zo actief als vroeger, ik moet echt weer beginnen). Ik hou ook van tv series en films kijken, iets wat ik binnenkort ook graag met jullie wil gaan delen.

8. Are you a cat person or a dog person?  Ben je een katten of honden persoon?
Both, I grew up with cats and dogs, also dogs have a thing for me. Dogs always tend to come to me first before they greet anyone else. I don't know why they do, they just do. I am also very fond of cats, when I had my own house I had a cat named Emmett. Now I am living with my mom who has two dogs and a cat! My dad also has three cats and seven dogs so yeah I am both.
Beide, ik ben opgegroeid met katten en honden in huis, ook hebben honden wat met mij. Honden komen altijd eerst naar mij voordat ze iemand anders begroeten. Ik weet niet waarom, maar dat doen ze echt. Ik hou ook heel erg van katten, toen ik nog op mezelf woonde had ik een kat die Emmett heette. Nu woon ik bij mijn moeder die twee honden en een kat heeft. Ook mijn vader heeft drie katten en acht honden dus je snapt wel waar het vandaan komt denk ik.


<-- My cat Emmett
These are 2 of my dad's dogs alaskan malamutes Bo and Kasha. -->






9. Happy New Year! How did you celebrate? Gelukkig nieuwjaar! Hoe heb je oud en nieuw gevierd?
Do you really want to know? I first of all helped bake some oliebollen and applebeignets. Then my sis came over with some friends. And we partied the night away! For the oliebollen see my Happy New Years postt!
Wil je dat echt weten? Eerst heb ik s ochtends geholpen met het bakken van appelbeignets en oliebollen. Daarna kwam mijn zusje langs met wat vrienden en hebben we lekker gefeest tot diep in de nacht.

10. What is one of your resolutions for this year? Wat is een van je goede voornemens voor dit jaar?

For one I would like to exercise more, wow don't we all, go to the gym or biking or running. Book/blog wise I would love to do more reviews, meme's and just more post in general.
Ten eerste ik wil graag meer gaan sport, wow dat is echt een klassieker of niet? Naar de sportschool, fietsen of hardlopen  zoiets. Boek/blog voornemens zijn meer reviews, meme's en meer berichten in het algemeen. 

2 opmerkingen:

  1. Wow your parents have a lot of pets! I'd love to horde cats lol but am already busy with two. I enjoyed reading your responses to my questions :) Thank you!
    Have a great day

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Your welcome, well my parents are divorced so it's spread over 2 houses, also my dad lives on a farm, so he's got lots of room! :) I enjoyed making this post :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...