woensdag 6 november 2013

What's going on?

Hi all,
You might have noticed the slide degrees of posts and the lack of many reviews. So here an update on what is going on in my life.

Hoi iedereen,

Misschien is het je al wel op gevallen dat het aantal posts inclusief het aantal reviews op mijn blog is gedaald, of alleen in het Engels verkrijgbaar is. Daarom hier wat mij weerhoudt van het bloggen.

Work/Werk

First of all work! Finally after half a year without a job, I got one!  Since August I have been working full time at a large company. Now I got a new job at a new much smaller company which fits perfectly with what kind of company I had in mind. Monday was my first day, I was really excited and I enjoyed the new challenge.

Als eerste werk! Na een half jaar thuis zitten, kreeg ik eindelijk weer werk! Sinds Augustus ben ik fulltime aan de slag gegaan bij een groot bedrijf. Vanaf augustus mocht ik tijdelijk een beetje snuffelen in de export wereld.  Nu heb ik een nieuwe baan bij een iets kleiner bedrijf maar wel meer in de richting die ik op wou. Maandag was mijn eerste werkdag, ik had er heel veel zin in, in een nieuwe uitdaging.

School

I am still finishing up my bachelor degree in International Business and Languages, therefore I spend most of my evenings studying or I was at one of my tutors who helped me prepare for my oral exams. I still had to pass 2 courses each worth 2 EC's, Spanish and German language. I passed my German course last week with a wonderful mark 7.0!

Today I had Spanish. Unfortunately  I didn't pass this one,  this was a real disappointment to me because I put a lot of afford into it, which wasn't repaid. So now I have to take this exam again at the end of the month. This means that this month the posts will be less.

Ik ben nog steeds bezig met het halen van mijn HBO diploma International Business and Languages. Ik moest nog twee mondelingen, daarvoor heb ik dit jaar bijles genomen. Ik heb voor beide vakken bijles gehad in de avonduren. Er bleef dus weinig tijd over om te bloggen. Vorige week heb ik Duits afgesloten, met een prachtige 7.0!!!

Vandaag had ik Spaans die ik jammer genoeg niet heb gehaald. Ik was echt heel teleurgesteld, want ik heb er echt onwijs had voor gewerkt. Dit ook betekend dat er deze maand nog weinig zal gebeuren op de blog :). Aan het einde van de maand zal ik het tentamen weer moeten doen.

The Goal/ Het doel

The goal is to get back on track with my blog once I finished my bachelor degree, which is of course much more important for me. Like the most important thing I have going on in my life right now! I will be celebrating once I get that awesome piece of paper in my hands!
My goal is to get back to blogging three or four times a week.

Het doel is om weer regelmatig te gaan bloggen als ik mijn opleiding af heb. Mijn school is natuurlijk het belangrijkste momenteel. Oh ik ga zo feesten als ik dat papiertje in handen heb!
Wat mijn blog betreft wil ik dan terug naar 3 tot 4 keer bloggen in de week.

What's the plan for this month?

I did finish a couple of books, three to be exact! I will try to get at least those reviewed this month! These are the reviews you can expect this month.

Ik heb wel een paar boeken uitgelezen vorige maand, drie om precies te zijn. Ik ga proberen deze online te krijgen deze maand! Hier dus de recensies die je kunt verwachten:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...