zaterdag 2 november 2013

Swinging Saturdays #19: Songs I have forgotten but love


This week in Swining Saturdays, songs I totally forgot about but still love very much. I put my Media Player on repeat last week an found some songs that I forgot I loved! I do this sometime if I don't know what to listen to, it always surprised me since I sometime forget what I have download (over 20.000 songs) its really exicited to hear the mix of styles I have on my computer. Really I have Metal, oldies, jazz, blues, musical, hardcore, rock, indie, pop, R&B, Rap, soul  and many other genres on there!

Deze week in Swinging Saturdays, liedjes die ik compleet vergeten ben maar die ik nog steeds geweldig vind. Ik had van de week mijn Media Player op shuffle en kwam een aantal van die liedjes tegen waarvan ik zo iets had van oja dat was een lekker nummer. Shuffle levert bij mij altijd veel verrassingen op (meer dan 20.000 nummers op me comp) helemaal omdat ik zo veel stijlen op me computer heb staan. Ik heb Metal, oldies, jazz, blues, musical, hardcore, rock, indie, pop, R&B, Rap, soul  en nog een heleboel meer!

1. Damien Rice ~ Nine Crimes


2. Papa Roach ~ Scars


3. Lifehouse ~ Sick Cycle Carousel



4. Gary Jules ~ Mad World



5. Rasmus ~  In My Life

 
 

Buy the songs here:




 
So that's it for my Top 5!!!What is your Top 5 song you love but forgotten? 

Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!

Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 liedjes die je bent vergeten maar geweldig vindt?

Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...