zaterdag 12 oktober 2013

Swining Saturdays #16 Halloween Edition ~ Creepy music videos

 
 
Ever seen music videos that were down right creepy? Well here are some I found rather strange or really creepy! Ooit een clip gezien die je gewoon eng vond? Of heel raar? Nou ik heb er een paar gevonden die ik raar of eng vond!

1. System of a down ~ Spiders

 

2. Cradle of Filth ~ Her Ghost In The Fog

3. My Chemical Romance ~ Welcome to the black parade

Love this song!!! One of my favourites!  Geweldig nummer, een van mijn favorieten!

4. Korn ~ Freak Unleashed

 

5. System of a down ~ Aerials

 
 

So that's it for my Top 5!!!What is your Top 5 Creepy music videos? 
Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!

Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 Enge clips?

Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...