zaterdag 26 oktober 2013

Swinging Saturdays #18 Halloween Edition: Halloween


Hello everyone it's almost Halloween!!!!

Are you going trick or treating??? Or going to a Halloween party?? Here in the Netherlands we don't really celebrate but Dutch TV is trying hard! Lol  Don't know what music to listen to on Halloween maybe this will help you out, my interpretation of perfect Halloween music!

Hallo iedereen het is bijna Halloween!!!!

Halloween staat weer voor de deur, durf jij open te doen??? Ga je nog naar een Halloween feestje? Ook al is het hier in Nederland nog niet zo populair, vind ik het toch leuk om er aandacht aan te besteden! Misschien toch maar een Halloween feestje organiseren? Hier mijn interpretatie van wat ik zou draaien!

1. Nightmare for Christmas ~ This Is Halloween


2. Korn (David Draiman) ~ Forsaken

This is the soundtrack of one of my favourite movies of all time: Queen of the Damned.
Dit is de soundtrack van een van mijn favoriete films aller tijden: Queen of the Damned!

3. Within Tempation ~ Candles

4. Jace Everett ~ Bad Things

 
 

5. Epica ~ Cry for the moon

So that's it for my Top 5!!!What is your Halloween Top 5? 

Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!

Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou  HalloweenTop 5?

Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

 

Buy the songs here:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...