zaterdag 14 september 2013

Swinging Saturdays #14 Punk Nostalgic top 5

 
It saturday already!! Weeks really do fly by! Today we are going back in time, back to the 90's when I was still in high school and I listened to a lot of punk at the time. Today I am going to share some of what I used to listen to back then!
 
Het is al weer zaterdag!!! Ik weet niet waar de weken blijven! Ze gaan zo snel voorbij! Vandaag gaan we terug in de tijd, naar de jaren 90, toen ik nog op de middelbare school zat en ik veel punk luisterde. Vandaag deel ik met jullie een aantal van de punk bands waar ik toen der tijd naar luisterde!

1. The Offspring ~ Self Esteem

 

2. Green Day ~ She

 
 

3. Rancid ~ David Courtney

 

4. Blink 182 ~ All The Small Things

 

5. Sum 41 ~ Fat Lip

 
 

Buy the albums here:


 
 
So that's it for my Top 5!!!What is your  Punk Top 5? 
Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Punk Top 5?
Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!
   

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...