zondag 4 augustus 2013

Swinging Saturdays #9 Old Rockers


Hey everyone!!

How are you all? I am great! Thursday was my Birthday (which was great check out the next post to see what I got!)  and I also got a job the coming three months! Which is great news, but maybe not so for my blog, no I am not closing it down, but I think I won't be able to keep up the bilingual element, since it takes a lot of time to translate the post to Dutch.. So here's what I am going to do, if I have time to translate you'll get a bilingual post not then I just haven't had the time! My work and education come first of course! Just wanted to inform you all!

Back to business todays top 5 is going to be about classics, classic rock! I hope you enjoy!

Hey iedereen!!!

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed, donderdag was mijn verjaardag (het was geweldig, check de volgende post om te zien wat ik heb gekregen!) en ik heb ook eindelijk werk voor de komende 3 maanden! Dus alleen maar goed nieuws, maar misschien wat minder voor mijn blog. Nee ik sluit hem niet voor de komende drie maanden, maar ik vrees dat ik niet altijd de tijd zal hebben om tweetalig te bloggen. Het vertalen naar Nederlands neemt te veel tijd in beslag, dus soms komt er alleen een Engelse tekst. Sorry hiervoor maar mijn opleiding en werk gaan natuurlijk voor, wou het jullie het even laten weten!

Maar back to business, vandaag de top 5 gaat over klassiekers! Rock klassiekers! Geniet er van!


1. Led zeppelin ~ Stairway to Heaven


2. Lynyrd Skynyrd ~ Free Bird


3. Guns and Roses ~ Sweet Child 'O Mine


4. Bon Jovi ~ Wanted Dead Or Alive


5. Green Day ~ She



 So that's it for my Top 5!!!What is your Top 5 Classic rock songs? 

Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 Classic Rock liedjes?
Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...