zaterdag 13 juli 2013

Swinging Saturdays #6 ~ Queen of music

So last Saturday I wasn't able to post, because I was moving, but I am back and working hard to post more regularly, the plan is posting everyday, but I haven't reached that yet, mostly because of my lack of time. But I am going to try because I love blogging and sharing my passion with you all. Oh I am also planning to do some movie/tv-series reviews as well in the future! Let me know what you think about that!! I am open for suggestion! And making my blog awesome!!!

Back to Queen, todays top 5 consists of my favourite Queen songs!! I am a huge fan, (I blame my mother for that, lol) and of course their music is used so often on television that I just had to do a Queen top 5!!! Just LEGENDARY MUSIC!!!!!!

Vorige week zaterdag kon ik niet posten, omdat ik aan het verhuizen was, maar ik ben weer terug en ik ben hard aan het werk om regelmatig te posten. Het plan is om iedere dag iets te delen maar dat is me nog niet gelukt, grotendeels door te weinig tijd. Ik ben van plan om meer tijd te investeren in mijn blog, omdat ik het ontzettend leuk vindt om mijn passie te delen met jullie. Ik ben van plan om nog een van mijn passies toe te gaan voegen: Film/tv series recensies. Wat vinden jullie daar van??? Ik sta open voor suggesties om mijn blog geweldig te maken!

Maar terug naar mijn top 5 van vandaag, die bestaat uit Queen liedjes! Ja ja ik ben een enorm Queen fan (ik me moeder daar lekker de schuld van hihi) en natuurlijk is hun muziek wereldwijd bekend ook wordt het zo vaak gebruikt op tv, dus ik denk we gaan gewoon een geweldige Queen Top 5 maken! Queen is echt een LEGENDE!!! 

1. Queen ~ Fat Bottomed Girls

 

2. Queen ~ Show Must Go On 


3. Queen ~ Somebody To Love

 

4. Queen ~ Radio Ga Ga

 

5. Queen ~ Another one bites the dust

Reminds me of a line in season 2 of  Supernatural the episode with the vampires and the first encounter with Gordon Walker... When they are celebrating one of them says: Another One Bites The Dust... Dit doet me denken aan die aflevering van Supernatural in het tweede seizoen. De aflevering met die vampiers en hun eerste ontmoeting met Gordon Walker... Als ze in de kroeg aan het vieren zijn dat er weer een vampier minder is zegt er iemand: Another One Bites The Dust.
So that's it for my Top 5 Queen songs!!!What is your Top 5 Queen songs? 
Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com! Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 Queen  liedjes?
Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com. Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...