zondag 28 juli 2013

Swinging Saturdays #8 ~ Happy Hardcore makes you happy!


Hello dear readers!

Todays belated top 5 will be about Happy Hardcore, which really does make me happy and want to move my feet! Enjoy!!!!!

Hallo lieve lezers!

Vandaag's te late top 5 gaat over Happy Hardcore, een genre waar ik altijd blij van wordt, en waarop ik niet stil kan zitten! Geniet er van!

1. Kosakoff ft. Outblast ~ Unleash the Beast



2. Paul Elstak ~Rainbow in the sky



3. Party Animals ~ Aquarius

 

4. Dj Cammy ~ Girls Just Wanna Have Fun

 

5. Technohead ~ I Wanna Be A Hippy



 So that's it for my Top 5!!!What is your Top 5 Happy Hardcore songs? 

Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com  Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 Happy Hardcore liedjes?
Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar: icequeensbookshelf@gmail.com  Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...