zaterdag 15 juni 2013

Swinging Saturdays #3 ~ Top 5 Sing-A-Long

Todays Swinging Saturdays consists of songs I like to sing along with, I love to sing, but I don't know if I am good at it. A sang a couple of times in public and I was even part of the school band when I lived in Newfoundland, which was fun. So here's my top 5 of the moment. Yes my top 5's shift over time, there is no guarantee this would be my top 5 next week (I can think of many other songs apart from this top 5 to sing along). Anyways here it is!

Vandaag gaat onze top 5 van Swinging Saturdays over: liedjes die ik graag mee zin. Ik hou van zingen, al weet ik niet of ik er geweldig in ben. Ik heb al wel meerdere keren voor publiek gezongen en zat ook in de schoolband toen ik in Canada woonde, goeie tijden... Dus hier mijn top 5 van het moment. Ja dat heb je goed VAN DIT MOMENT, mijn top 5 verandert van week tot week soms zelfs van dag tot dag. Ik geef geen garantie dat ik volgende week dezelfde top 5 zou maken. In ieder geval, hier is ie dan!


1. Christina Perry ~ Jar of Hearts

Beautiful song, beautiful video! Heel mooi nummer en een geweldige clip!



2. 4 Non Blondes ~ Spaceman

This is not a song you would here on the radio,  their most famous song was What's Up, but the CD is beautiful and this one of my favourits to sing. The singer Linda Perry, is still active in the music industry she wrote several songs for Pink!
Dit is niet een liedje dat je op de radio zal horen, hun beroemde nummer is What's Up, maar de hele CD is echt geweldig, en dit is een van mijn favoriete nummers om te zingen.  Linda Perry de zangeres is nog altijd actief in de muziek industrie, ze heeft onder andere verschillende nummers voor Pink geschreven.




3. Passenger ~ Let her Go

Have you ever heard a song for the first time and you fell in love with it instantly? Well, Let Her Go was that for me, I was sold the first time I heard it, and I can put it on repeat the whole day and it would bore me. Completely fell for this song, Im still very much in love with it :p
Heb je ooit een liedje gehoord, waar je meteen verliefd op werd, na de eerste keer dat je het hoorde? Nou, Let Her Go, was z'on liedje voor mij, ik was meteen verkocht, ik kan hem de hele dag wel op herhalen zetten, en dan verveelt hij nog niet. Jep, echt compleet verkocht en nog steeds verliefd! :P



4. Taylor Swift ~ Teardrops on my Guitar

Yes, here she is again, I don't care what you think of me for liking Taylor Swift! She makes some awesome music, I might add that I am not to crazy about here new album though, way to commercial. But this is from her first album, I like this because it is pretty low key, which makes it easy to sing fo me. She makes good sing along music, with a touch of country.
Ja, daar is ze weer, het kan me niet zo veel schelen wat je er van vind dat ik wel van Taylor Swift hou. Ze maakt gewoon goeie muziek, al moet ik wel zeggen dat ik haar nieuwe album niet zo geweldig vindt, veel te commercieel.
Gelukkig is dit liedje van haar eerste album, het is een redelijk laag liedje, dus makkelijk te zingen voor mij. Ze maakt lekkere meezing muziek, daarom zul je haar ook vaker tegen komen in mijn top 5s.


5. Gavin DeGraw ~  Soldier

I like the nadanada part, and the ritme. Ik vind het nadanada gedeelte leuk aan het begin en het ritme.



So that's it for my Top 5 sing-a-longs!!!What is you Top 5 Sing-a-longs? 
Want to host Swing Saturdays next week? Send me an email: icequeensbookshelf@gmail.com! Would love to hear what kind of music you like!
Dat was het weer voor deze week's Top 5. Wat is jou Top 5 Meezingers? Wil je een keer mijn gast zijn bij Swinging Saturdays, en jou muziek delen? Stuur dan een email naar:icequeensbookshelf@gmail.com. Ben benieuwd wat jou top 5 zal zijn!
Oh here's a bonus song by two little girls! Found this on the Opry Youtube Channel, Im impressed by their talent! Oh, hier nog een bonus liedje, vond deze op het Opry Youtube kanaal, ik ben zwaar onder de indruk van hun talent! (Lennon & Maisy ~ Ho Hey ~ Lumineers)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...