zaterdag 1 juni 2013

May Wrap up ~ Mei overzicht

May is over and hopefully June will bring nice weather and a Bachelor Degree and another round of awesome read! June is the Netgalley Month, meaning I will be reading from my Netgalley pile! But first let me share with you what I have read in May!

Mei is voorbij en hopelijk geeft Juni mij beter weer, mijn diploma, en natuurlijk geweldige boeken! Juni is Netgalley maand, dit betekend dat ik alleen maar boeken ga lezen van mijn Netgalley staple! Maar eerst wil ik nog even aandacht besteden aan de boeken die ik in mei heb gelezen!
P.S. Als je op here klik kun je de recensie van het desbetreffende boek lezen!

1. Killing Time ~ Daisy White

Great Time adventure, meet these wonderful time guardians!
Een geweldig tijd avontuur, ontmoet deze geweldige tijd beschermers!
3 Stars
Read the review/Lees de recensie: Here

2. Hush, Hush ~ Becca Fitzpatrick

Fallen Angels Fun
Gevallen Engelen lol
3 Stars
Read the review/Lees de recensie: Here

3. Prelude ~ KaSonndra Leigh 

Broken and in love, music, design and dance.
Gebroken en verliefd, muziek, design en dans
5 Stars!!!/Sterren!!!
 Read the review/Lees de recensie: Here

4. Fire Burn and Cauldron Bubble ~ H.P. Mallory

Witchy fun, adventure!
Een heksachtig en grappig avondtuur!
4 Stars!!!/Sterren!!!
 Read the review/Lees de recensie: Here

5. Matched ~ Ally Condie

A fascinating dystopian.
Een fascinerende dystopia.
4 Stars!!!/Sterren!!!
 Read the review/Lees de recensie: Here

6. Divergent ~ Veronica Roth

A page turner, action packed, dystopian with a hint of love
Een echte "page-turner", vol actie, een beetje liefde, in een dystopia wereld di je nooit zult vergeten.
 5 Stars!!!/Sterren!!!
 Review coming soon, Recensie komt snel.

7. Off Sides ~ Sawyer Bennett

Ice Hockey player rich kid meets Punky waitress musician
IJshockeyer, rijkeluiskindje ontmoet punkie musicus/ober
3 Stars!!!/Sterren!!!Review coming Monday, Recensie komt maandag!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...